måndag 19 maj 2008

Måndag

Så var det måndag och full fart på jobbet igen.....Försov mej i morse, inte kul! Har blivit en del av det på sistonde för min lilla dotter kommer över till oss runt 03.30 när fåglarna börjar sjunga utanför fönstret och det börjar ljusna. Hon får nog för sig att det är morgon då och kan inte somna om. Eller så är hon kissnödig men förstår inte att det är därför hon vaknar. Hon kan i alla fall inte somna om och då kan inte jag heller somna om. Morrar över sambon som sover som en stock och blir stressad för att jag inte kan somna om och för att inte dottern kan somna om. Hur ologiskt som helst men så är det i alla fall. När sen klockan ringer så är jag som död då jag till slut lyckats somna om i kanske en och en halv timme. Inte kul att börja veckan så....
På jobbet var det i alla fall bra och allt flöt på. Hämtade dottern i skogen och efter middagen åkte jag och hämtade mina nya glasögon och shoppade i Sickla. Som tur är har de öppet till kl 20 så jag hann med en hel del, glasögon, present till svägerskan som fyller år på tors och en del annat smått och gott. Nu är det dags att hoppa i säng och hoppas på att jag sover bättre. Ser fram emot en mysig dag på jobbet då vi ska laga ekologisk mat och baka tårtya till den årliga tårttävlingen.

God natt!

Inga kommentarer: