måndag 8 december 2008

Måndag

Så var det måndag igen och den bara rusade förbi. Arbete med barnen, planering och en intervju...Håller fortfarande på att rekrytera personal och det är inte lätt. Det tar en hel massa tid att boka in folk, kolla referenser och allt sånt. Man lär sig en hel del på kuppen men jag hoppas att det snart är klart och att vi hittar bra lösningar. På onsdag har dottern luciafirande, det ska bli mysigt att gå och titta på. Dan efter är det dags för luciatåg ute med alla våra 117 F-1:or. Vi hoppas att det inte ska regna då. Planeringen för flytten får vi ta i mellan allt annat som ska göras. Troligtvis går flyttlasset runt den 4:e januari. Har börjat packa lite men det lär nog ta en hel del tid innan vi är färdiga. Att flytta med flyttfirma kostar hur mkt som helst men jag tror att vi fått ett hyfsat bra pris i alla fall. Flyttkartonger kostar ju också en massa men jag har sett att det går att få tag i rätt billiga på blocket. Får se hur det blir.
Nu ska jag kolla in mina finanser på banken, spela lite Bubble Words och sen gå och natta.

Inga kommentarer: