tisdag 20 oktober 2009

Ja ha


Vad säger man?...Long time no see eller ngt liknande, vet inte hur det kommer sig att jag aldrig tar mig tid för att skriva längre.
Nu ska jag inte lova att det blir en massa inlägg men nu har jag i alla fall skapat ett nytt lösenord för det var så länge sedan jag var här så jag hade glömt det. Sommaren med stor mage har gått och nu är det vinter igen, nästan ett år sen vi flyttade. Det har hänt så mkt så att det är svårt att ta in. Det nyaste och största är i alla fall vår underbara lilla Bella. Hon föddes den 31:a augusti på Gällivare sjukhus. Jättepositiv upplevelse att föda barn här, underbar personal och hur lugnt och skönt som helst. Eller skönt är kanske en smärre överdrift.....det gjorde ont här också men miljön var en helt annan. Inte så mkt sjukhus över det hela. Nu har vårt andra underverk hunnit bli 7 veckor och hon äter och växer. Storasyster är jätteduktig men så klart lite svartsjuk ibland också. Hon går på ett jättebra dagis och trivs som fisken i vattnet.
Vi får se när jag tar mig i kragen och skriver igen, ska inte lägga ner det helt ännu!

Inga kommentarer: