måndag 28 april 2008

Ny vecka igen

Ännu en måndag avklarad. Tänk att jag alltid är så trött på måndagar, borde man inte vara pigg och utvilad efter helgen? Full fart på jobbet med en skön em i skogen. Barnen lekte och hade kul och några var säkra på att de sett en björn i en grotta, de var så övertygade.
Hämtade min dotter tidigt, för tidigt enligt henne : "men jag har faktiskt inte lekt färdigt än"........Hem och fixade middag, såg på barnprogram och nattade. dagarna går alldeles för fort. Synd att man har så lite kvar av dagen när meen kommer hem. Vill ju gärna ha lite mer tid över för att bara vara och leka lite med dottern. Men, men så är det väl för de flesta skulle jag tro. Beundrar de som har fler barn och ändå hinner med. Hur mycket de hinner vet jag ju förstås inte.
Hittade faktiskt utemöbler igår och till ett mycket bättre pris än på BRISAK, de fanns inte hemma men kommer nästa tisdag. Då hoppas vi bara på solen också och sen får vi köpa lite blommor, lyktor och grill.

Bäst att gå och sova så att jag orkar vara pigg och glad på jobbet i morgon.

Inga kommentarer: